onsdag den 8. juni 2011

Doodles - kruseduller

Spændende essay om doodles - på engelsk.


En video som efter sigende er baseret på instruktøren Jesper Flengs doodles - læs om det her i artiklen Mens de andre snakker, hvor man kan få flere vinkler på doodle-fænomenet. Blandt andet bringer artiklen en fortolkningsliste - og det vil jeg nu godt have lov at opponere mod.

Værkstedet er i øvrigt ved at være klar med en udstilling af doodles lavet i Sydhavn - så skulle der sidde nogen med papirer med doodles på er de meget velkomne, jeg kopierer dem også gerne, hvis man vil beholde originalerne.

- - Er du der NW :-) - -

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er lige her. Så blev det eksamenstid, så sommerferie, og nu er praktikken startet, og så videre og så videre.
    Er du stadig interesseret, så må jeg hellere smide en bunke kruseduller i dit dueslag! Jeg går i gang med at kigge i mine bunker med det samme. Venlig hilsen Nicolai.

    SvarSlet
  2. Modtaget! De er virkelig herlig-sære, et skønt persongalleri. Hænger det hele op snart. Giver besked når det er oppe.
    :-) Lotte

    SvarSlet