onsdag den 26. maj 2010

Inspirerende bogstaver - typografi-fetischisme

Iben Wests Nephew-video.

Hvis man først kommer på sporet af det, ser det ud som om denne verden er spækket med typografi-entusiaster. Og ikke bare i grafitti findes de, men også i høj grad blandt grafikere, designere og kunstnere. Der er så mange spøjse ideer til skrift i omløb, at jeg også får lyst til at smide alt hvad jeg har i hænderne og gå amok med brunkager, hullemaskiner, ståltråd og hvad pokker ved jeg. Og mon ikke også at man kunne få noget sjovt ud af at skrive på mærkelige, fede måder sammen med børn... Det ved jeg, at Frank laver noget med i mediværkstedet.

Vi har tidligere lagt et link til ham her: letman.com
Se også her: friendsoftype.com
Og her: thingsihavelearnedinmylife.com - som jeg fandt her på www.danskdynamit.com, hvor der er rigtig meget at hente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar